User research

Zorg dat je écht relevant bent voor jouw doelgroep. Maak onderbouwde beslissingen voor ontwerp en ontwikkeling.

Online gebruikersonderzoek

Vergaar diepe inzichten in het gedrag van de gebruiker. Om succesvolle producten te creëren is het belangrijk om de gebruikers centraal te stellen. Door middel van User Research methoden krijgen we meer inzicht in het gedrag en de voorkeuren van gebruikers van jouw dienst. Dit helpt ons om de juiste producten te bouwen en geïnformeerde beslissingen te nemen om verder te gaan.

schetsen

Leren over jouw product en gebruikers

Online gebruikersonderzoek helpt ons ervoor te zorgen dat we producten creëren die echt relevant zijn voor de doelgroep. Op basis van inzichten over het gedrag van gebruikers en hun toepassing van de dienst, vinden we nieuwe kansen om te innoveren. We maken gebruik van kwalitatief en kwantitatief onderzoek afhankelijk per situatie. Bijvoorbeeld: usability tests, enquêtes, interviews, context observaties.

Andere onderdelen van Learn

Digitale strategie

Wij helpen je een visie te vormen op de toekomst van het product en we stippelen de weg ernaartoe uit.

 

Design sprints

De Design Sprint is een methodologie bedacht door Google Ventures om ideeën snel te valideren. Sneller dan ooit tevoren.

 

User research

We vergaren diepe inzichten in het gedrag van de gebruiker en we komen erachter waar de voorkeur ligt.

Proof-of-Concept

Met een Proof of Concept kom je erachter of jouw idee technisch haalbaar is en succesvol kan worden.

Bekijk ook Build en Grow

BingenManuel

Build

Met een multidisciplinair agile team werken we in sprints naar digitale producten, online platformen en/of mobiele apps. Daarna blijven we betrokken bij de doorontwikkeling.

CEO's achter bureau

Grow

We meten en testen de resultaten om prestaties te verbeteren. We zorgen er met onderhoud en updates voor dat jouw digitale product optimaal blijft presteren. Wij ondersteunen je met support.