Support as a Service

Met Support as a Service zorgen we voor continuïteit en stabiliteit. Zelfs als het platform niet door ons is gebouwd.

Voor wie?

Wordt jouw platform of app niet meer ondersteund door de oorspronkelijke leverancier of ontwikkelaar? of..

  • Is de kennis van technologie niet (meer) of te beperkt aanwezig binnen jouw organisatie?
  • Is jouw bedrijf niet (meer) ingericht op support van ontwikkelde IT?
  • Wil jouw organisatie zich op iets anders focussen dan onderhoud?
  • Vraagt een van jouw klanten compliancy?

Kies dan voor Support as a Service.

Hiervoor betaal je een vast bedrag voor de intake, en een maandelijks vast bedrag voor ondersteuning en onderhoud. 

Wil jij jouw platform of app verder door laten ontwikkelen? Ook daar helpen we jou graag mee.

Klaar voor Support as a Service?

Neem contact met ons op!

kennis

Mensen & Kennis

Inbeheername en overdracht vereist afstemming met betrokken ontwikkelaars en beheerders. Zij beschikken over essentiële kennis en ervaring. 

1. Wat zijn veel voorkomende incidenten/verstoringen?
2. Wat zijn de “best practices” voor deze technologie?
3. Wat zijn veelgestelde vragen?
4. Hoe zit de organisatie in elkaar? Wie doet wat?
binary 120px 01 4

Middelen

Een belangrijke mijpaal is een ‘lokale’ uitrol van jouw product op een (cloud/virtualized) productieomgeving van ons. Daarvoor hebben we het volgende nodig:
  • functionele en technische documentatie en handleidingen,
  • toegang tot broncode,
  • toegang tot systemen,
  • ondersteuning van betrokken ontwikkelaars en/of beheerders.
clock 120x 01 2

Tijd

Binnen een paar weken ontzorgt.

We hebben tijd nodig om

  • kennis op te doen.
  • het systeem te leren kennen,
  • het systeem zelf op te bouwen,
  • processen en tools in te richten.

Hoe doen we dat?

saas process graphic 03
We starten met een kennismaking met jou en jouw platform. We laten je zien hoe wij te werk zullen gaan en samen stemmen we af wat voor support we je gaan leveren. Vervolgens duiken we in jouw platform zodat we het kunnen onderhouden en verbeteren.

Wat zijn de voorwaarden?

  • Het platform is gebouwd in onze technologie stack*;
  • Gebruikte frameworks, de operating systems van het platform zijn onderhoudbaar met updates/upgrades;
  • Het platform wordt gemigreerd naar een van onze cloudhosting en virtualisatie-omgevingen;
  • Er is substantieel budget beschikbaar voor verbeteringen, her- of verbouw;
  • Indien het platform (te) verouderd is borgen we voor een afgesproken periode alleen continuïteit en starten we gelijktijdig met een designfase voor nieuwbouw. In de tussentijd vindt geen doorontwikkeling plaats.

Wij leveren support as a service aan o.a.

politie logo
Politie Nederland

AVR voor Politie Nederland

Sping heeft het gecompliceerde AVR-systeem geschikt gemaakt voor de verhoorders, waarbij het van belang is dat de software achter deze ingewikkelde registratie gebruiksvriendelijk is.

Bekijk de case