170+ devices en dan ook nog elk merk met z’n eigen interpretatie van Android, het maakt het allemaal niet makkelijker om een goede Android native app te maken. Om maar nog te zwijgen over onderhoud, monitoring en updaten. Dat weten onze specialisten als geen ander, daarom bieden wij een uitweg met Android onderhoud, monitoring, up-to-date houden en 24/7 support.
Onze specialisten bieden oplossingen voor alle niveaus van applicatieontwikkeling. Daarnaast leveren wij 24/7 Android applicatie support en zorgen we voor een veilige applicatie. Wij nemen zorgen als beveiligingsconsequenties uit handen en zorgen ervoor dat je Android applicatie altijd up-to-date is.
Wil je meer weten over onze Android applicatie support dienst, of ben je benieuwd naar wat Sping voor jouw organisatie kan betekenen? Neem dan contact met ons op!
Wij zijn geen helpdeskmedewerkers. Wij zijn ontwikkelaars. Wij beheersen alle talen en tools. Van iOS, Android, Angular, Coffeescript, Ruby on Rails tot Java (en alles ertussenin). Zo kunnen we je altijd helpen met elke applicatie.
Op basis van jouw behoeften stellen we onze dienstverlening samen. Je kiest zelf het beste wat past. 1e, 2e of 3e lijns support, pro-actief of reactief, beschikbaarheid, lead-tijden, onderhoud en de gedetailleerdheid van een rapportage.
Wij werken de klok rond. Dus ook ‘s nachts en in het weekend. Je kan ons slacken, sms-en, bellen of chatten. Wat jouw voorkeur heeft.
We garanderen snelle response, diagnose en hersteltijden met onze service-level agreements. Met onze handige tools zijn we altijd bereikbaar en is de status inzichtelijk.
We rapporteren zo gedetailleerd je wilt over onze support activiteiten en acties. Daarnaast geven we advies over ontwikkelingen op het gebied van beheer en veiligheid.
Natuurlijk houdt het niet op bij support. Wij kunnen je ook helpen met je productontwikkeling van strategie tot development. Waar zitten de knelpunten en hoe pakken we dit aan?