Service design

Wij ontwikkelen digitale ervaringen die voor verandering kunnen zorgen. Dit gaat verder dan alleen code en pixels en we focussen ons op end-to-end-oplossingen, om ervoor te zorgen dat elke interactie met onze oplossingen naadloos, intuïtief en waardevol is. Service design is de holistische benadering voor het creëren en verbeteren van services, en omvat elk contactpunt en elke interactie die een gebruiker met de software heeft. Hiermee werken we continue aan een optimale gebruikerservaring, door de volledige journey van een gebruiker. 

Een synergetische digitale ervaring

Service design plaatst de gebruiker centraal en zorgt ervoor dat onze oplossingen aansluiten bij hun behoeften en voorkeuren. Het gaat om het creëren van ervaringen die individuele kenmerken overstijgen en een samenhangend en plezierig traject opleveren voor zowel gebruikers als belanghebbenden. Onze goed ontworpen services stroomlijnen processen, verminderen wrijving en verbeteren de operationele efficiëntie voor zowel gebruikers als andere belanghebbenden. Kunnen jouw producten en diensten ook een optimalisatie gebruiken? Neem dan eens contact met ons op of plan een vrijblijvende afspraak in. 

Het begint met de juiste inzichten

Het proces van service design begint met een diepgaand inzicht in het begrijpen van de behoeften, voorkeuren en pijnpunten van de eindgebruikers. Via interviews, observatie en desk research verkrijgen we waardevolle inzichten die de basis vormen voor het ontwerp van diensten die echt aanspreken. Ons team werkt samen met jou én de gebruikers. We combineren verschillende perspectieven en expertises om oplossingen te creëren die aansluiten bij zowel de verwachtingen van de gebruiker als de bedrijfsdoelstellingen.

De reis in kaart brengen

Wij brengen de gehele gebruikersreis in kaart, vanaf het eerste interactiepunt tot en met het voltooien van taken. Deze visuele weergave helpt ons mogelijkheden voor verbetering te identificeren, waardoor een holistische en naadloze ervaring gedurende de hele levenscyclus van de service wordt gegarandeerd. Service design is een cross-functionele onderneming. Onze UX/UI designers, ontwikkelaars en strategen werken nauw samen en breken silo's af om diensten te creëren die technologie, ontwerp en strategie naadloos integreren.

Continue verbetering

De reis eindigt niet met de lancering. We monitoren en verzamelen voortdurend feedback over de serviceprestaties, waarbij we datagestuurde aanpassingen doorvoeren om de gebruikerservaring te verbeteren en ons aan te passen aan de veranderende gebruikersbehoeften. Met service design bevorderen we de loyaliteit van gebruikers in de producten en diensten, moedigen we ze aan om terug te keren én de producten en diensten aan anderen aan te bevelen.

Benieuwd wat we voor voor jou kunnen doen?

We nodigen je uit om met ons samen te werken en een uitmuntende digitale dienstverlening te creëren. Neem contact met ons op of plan een gesprek in en ontdek hoe we jou kunnen verrassen. We hebben een toegewijd en gepassioneerd team die jouw digitale diensten naar nieuwe hoogten kunnen tillen. Dus laten we samen van elke interactie een buitengewone ervaring maken!

Kunnen we met je meedenken?

Melda Janse - UX Lead