Support as a Service
Dit houden we in de gaten met actieve monitoring. Mocht er toch iets misgaan, dan staan onze engineers direct klaar.
Vanaf livegang van jouw online platform of apps zorgt Sping Support voor ondersteuning (support) en onderhoud (maintenance). Door actieve monitoring zijn we altijd op de hoogte van beschikbaarheid, performance en verstoringen. Bij calamiteiten grijpen we in en zorgen we dat deze worden opgelost. Wij zorgen voor korte een directe communicatielijnen tussen alle betrokken partijen en leveranciers. Zo zorgen we voor continuïteit, stabiliteit en beschikbaarheid dat past bij jouw dienst.
Support bij Sping is ook af te nemen as a Service. Dat is handig als jouw platform of app niet meer ondersteund wil of kan worden door de oorspronkelijke leverancier of ontwikkelaar. Hiervoor betaal je een vast bedrag voor de intake, en een maandelijks een vast bedrag voor ondersteuning en onderhoud. Wil jij jouw platform of app verder door laten ontwikkelen? Onze daar helpen we jou graag mee.
Door technische, design- en datagedreven ideeën te valideren, ontwerpen wij de beste oplossingen voor bedrijven en hun gebruikers. Zo creëren we maximale businesswaarde.
Met een multidisciplinair agile team werken we in sprints naar digitale producten, online platformen en/of mobiele apps. Daarna blijven we betrokken bij de doorontwikkeling.