Support as a service

Wij houden jouw applicatie stabiel, veilig en up-to-date. 24×7.

Hoe wij jou helpen

Heb jij een web- of mobiele applicatie, maar heb je geen tijd, mensen of middelen voor actief beheer en onderhoud? Sping Support zorgt ervoor dat je applicatie zorgeloos blijft draaien en stabiel, veilig en up-to-date is. We zijn 24/7 bereikbaar voor jouw vragen en dankzij onze rapportages blijf je op de hoogte.

Ook voor 3rd party apps

Heb je geen ondersteuning (meer) voor je software die elders of door freelancers is ontwikkeld? Vragen jouw klanten garanties voor continuiteit of compliancy. Geen probleem: wij leveren onze support ook op applicaties ontwikkeld door derden.

Geen helpdeskmedewerkers, maar hoogopgeleide technici.Diepgaande technische kennis

Wij zijn geen helpdeskmedewerkers maar hoogopgeleide software-ontwikkelaars. Wij ondersteunen  alle web- en mobiele platformen: iOS, Android, Webapps en meer. Of jouw applicatie nu draait op Ruby, Java,  PHP, of een andere taal; dankzij onze uitgebreide intake kennen wij jouw web- of mobiele applicatie tot op code niveau.

cocktailSupport op maat

Op basis van jouw behoeften en onze ervaring stellen we onze dienstverlening samen. Wil je 1e, 2e of 3e lijn support? En zoek je proactief of reactief support? 24×7 of alleen kantoortijden? Daarnaast maken we duidelijke afspraken over responstijden en garantie.

endlessAltijd bereikbaar

Een bedrijfskritische applicatie draait altijd. Dus wij werken de klok rond. Ook ‘s nachts en in het weekend. Hiermee kunnen we ook internationaal gebruikte applicaties monitoren. Je kunt ons slacken, sms’en, bellen, chatten en emailen. Wat heeft jouw voorkeur?

icon_14262Snelle hersteltijd

Is er iets aan de hand? Dan lossen we het snel op. We garanderen een snelle diagnose en hersteltijd met onze Service Level Agreements. Dankzij onze handige tools is de status altijd direct voor jou inzichtelijk.

lightbulb 2Rapportage en Advies

We doen veel voor jouw product. Daarom rapporteren we elke maand over onze supportactiviteiten en acties. Daarnaast geven we je proactief advies over ontwikkelingen op het gebied van beheer en veiligheid.

lighthouseDoorontwikkeling

Het houdt niet op bij support. Wij signaleren technische kansen en zijn op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Zo kunnen wij jou helpen met de doorontwikkeling van jouw applicatie: van strategie tot development.

Bel direct x