Enig idee hoeveel lucht een distributiecentrum elke dag verscheept?

Het snelgroeiende Districs koos voor Sping’s 24/7 support om klanten over de hele wereld te kunnen bedienen met CUBICselect

Schermafbeelding 2017-04-25 om 14.37.53

Continuïteit gevonden

Vanaf het moment dat Districs internationaal bekend werd, waren wij op zoek naar een support service voor onze applicatie. De garantie van continuïteit die voor onze klanten gewenst is, konden wij zelf niet bieden. Bij Sping Support vonden wij de technische kennis waar wij naar op zoek waren, een 24/7 bereikbaarheid, een snelle responsetijd en de mogelijkheid om onze applicaties mee te laten groeien met het bedrijf.

Districs_vulmateriaal

Wat doet Districs?

Wij berekenen op basis van gegevens uit een ERP-systeem wat de optimale afmetingen van verzenddozen zijn. Bedrijven die voor Districs kiezen, besparen aanzienlijk op kosten voor dozen, vulmateriaal, transport en handling. Bovendien verminderen zij de belasting voor het milieu. Met onze wiskundige achtergrond bouwden wij hiervoor de CUBICselect applicatie. Omdat wij klanten over de hele wereld hebben, draait deze applicatie 24/7.

Intake en assessment

Tijdens een uitgebreide intake bij Sping Support hebben wij bekeken welk type support het beste bij ons bedrijf past. Wij bespraken onder andere hoe onze applicatie is opgezet, onze broncode werd beoordeeld en Sping Support testte of onze applicatie stabiel, veilig en up-to-date is.

Zorgeloos nieuwe markten aanboren dankzij Sping Support

Dankzij Sping Support kunnen wij zorgeloos nieuwe markten aanboren buiten Europa. Districs maakt gebruik van 24/7 Sping Support. Na de intake hebben wij voor een deel van onze eindgebruikers voor eerste lijn support gekozen. Onze klanten buiten Europa nemen daardoor rechtstreeks contact op met Sping Support via een eigen telefoonnummer en mailadres. Vanwege tijdverschillen konden wij dat zelf niet bieden. Wij hebben vastgelegd dat er maximaal tien minuten responsetijd mag zitten tussen het moment dat een klant in Amerika belt en een technisch expert in Nederland een intake van het betreffende issue doet. Bij issues krijgen we een heldere rapportage en kijken wij of wij daarvan kunnen leren voor de toekomst.

24/7 partnership

Onze applicatie draait nu 24/7 zorgeloos en bovendien hebben we een partner die ondersteuning biedt bij de verdere doorontwikkeling. Een van de adviezen die we kregen is om een statuspagina voor onze applicatie te bouwen. Met behulp van deze pagina kunnen wij snel vaststellen waar een eventueel probleem zich bevindt en wat de mogelijke oorzaak is. Dankzij de uitgebreide intake zijn de programmeurs van Sping Support volledig op de hoogte van onze applicatie. Zaken rondom het doorontwikkelen laten wij nu over aan de developers van Sping Support. We zijn tevreden over de samenwerking en vinden dat onze applicatie in goede handen is.

Projectinformatie

Opdrachtgever
districs-logo-tile
Samenwerking

Districs

Technologie

Java

Meer informatie?

Website Districs

Ook interesse in Support as a Service?

Klik hier voor meer informatie
Bel direct x