When you love what you do, magic happens…

Naast de technische kennis, is er ook creativiteit, passie en plezier nodig om de ideeën van onze klanten te realiseren.

Onze software oplossingen

RMM Clean Plaza

Digitale werkregistratie

RMM reiniging
De uitdaging

Met de groei van het aantal klanten, groeide ook de administratieve last voor RMM. Excel was in ieder geval niet meer de juiste tool, maar wat dan wel? Met een standaard ERP pakket waren ze niet geholpen en aanpassingen aanbrengen was te kostbaar.

Onze oplossing

Sping ontwikkelde een op maat gemaakt systeem. Medewerkers op locatie registreren alle werkzaamheden met een iPad app, de backoffice ontvangt automatisch rapportages en de de klanten kunnen hun historie bekijken.

Visions Connected

Video conferencing as a service

VisionsConnected meeting
De uitdaging

VisionsConnected levert video conferencing als een dienst. Een combinatie van video equipment van de top vendor TANDBERG/Cisco, managed diensten en value added software applicaties.

Onze oplossing

Sping is sinds de oprichting in 2007 actief betrokken en levert toegevoegde waarde met technologie en productontwikkeling.

Officebooking

Flexwerkplekken managen met een app

Officebooking MyTab
De uitdaging

Is er een goed bereikbare werkplek in buurt? Welke plekken zijn er op kantoor nog vrij? Is er nog vergaderruimte beschikbaar? Zoek en vind gemakkelijk een locatie bij jou in de buurt en check in met de Officebooking app. Goed voor werkgever en werknemer.

Onze oplossing

Door de open en agile aanpak van Sping was het mogelijk om in zeer kort tijdsbestek een werkende versie van de work-o-meter te introduceren.

PushCall

Verbeteren van online klantcontact

pushcall screenshot
De uitdaging

PushCall is ontstaan vanuit onderzoek naar de technische mogelijkheden van Flash internettechnologie in combinatie met VoIP en reguliere telefonie.

Onze oplossing

Sping ondersteunt PushCall met technische kennis, product- en applicatie-ontwikkeling, monitoring en support.

ANWB Digikluis

Met één telefoontje alle bankpassen en telefoons blokkeren

ANWB Digikluis scherm
De uitdaging

Het grote ongemak bij het verliezen van persoonlijke eigendommen is ANWB niet onbekend. Het digikluis-concept sprak de ANWB dan ook meer dan aan. Bovendien past het naadloos bij de missie en visie van de ANWB.

Onze oplossing

In de Digikluis kunnen ANWB-klanten veilig en eenvoudig bankpassen en mobiele telefoons registreren. Bij verlies of diefstal kunnen zij met één telefoontje naar de ANWB Alarmcentrale direct alles laten blokkeren.

Adésys Severa Webmeters

Webplatform voor het meten en schakelen van sensoren

meetcentrale Adesys
De uitdaging

Adésys zag een groeiende behoefte voor het uitlezen en besturen van melders via het internet. Bij de realisatie liep Adésys tegen uiteenlopende uitdagingen aan, zowel op het gebied van platformarchitectuur als klantportal.

Onze oplossing

Sping werd ingeschakeld om Adésys te ondersteunen bij het ontwerp en ontwikkeling van een schaalbare platformarchitectuur en een flexibele, intuïtieve webportal voor klanten.

KPN

Android apps betalen via telefoonrekening

KPN apps betalen
De uitdaging

KPN zocht naar een manier om de de drempel tot aanschaf van premium apps voor Android gebruikers te verlagen.

Onze oplossing

Door onze integratie hebben KPN klanten geen creditcard meer nodig om apps, muziek, in-app purchases en ringtones aan te schaffen.

SNOPRO

App die waarschuwt voor lawinegevaar

snopro_screeens
De uitdaging

Het gemiddelde aantal doden door lawines in de Alpen blijft steken boven de 100 per jaar en wil maar niet dalen. Toch zoeken zo’n 16 miljoen Europese off-piste skiërs het gevaar op. Bij iedere afdaling vragen zij zich af of het sneeuwdek stabiel genoeg is.

Onze oplossing

Sping heeft, in samenwerking met berggidsen, een app ontwikkeld die het antwoord geeft.

Bel direct x