Pushcall

Zo wordt of blijft een online bezoeker klant

Zo wordt of blijft een online bezoeker klant

PushCall is dé brug tussen online (selfservice) processen en on- en offline klantcontact.

PushCall is ontstaan vanuit onderzoek naar de technische mogelijkheden van Flash internettechnologie in combinatie met VoIP en reguliere telefonie.

Online conversie

Inmiddels zijn we een aantal jaren verder en is PushCall als deelneming van Sping uitgegroeid tot een serieuze speler in de markt van online klantcontactoplossingen. Onder de klanten bevinden zich bekende verzekeraars, energieleveranciers en reisorganisaties.

Deze klanten bepalen zelf wanneer en welke klantcontacttools geboden worden aan bezoekers. Op deze manier wordt online conversie geoptimaliseerd en een alternatief geboden (changing channels) voor de doelgroep die daar om vraagt.

Ons aandeel

Sping ondersteunt PushCall met technische kennis, product- en applicatie-ontwikkeling, monitoring en support.

Kunnen we met je meedenken?

Jan Gerard Snip - Founder