WebRTC support, monitoring en updating

WebRTC fans en daarom ook Experts!

Het is eenvoudig neergezet, maar toch kan het zo complex zijn. De JavaScript API’s van WebRTC kunnen toch complexiteit met zich mee brengen. En dan nog het stuk van HTML5, dat klinkt zo simpel maar is het helaas niet altijd. Gelukkig hebben de Wizards van Sping al sinds de lancering in 2011 ervaring met het ontwikkelen, onderhouden, monitoren, updaten en beheren van WebRTC applicaties. We kunnen onze Wizards dus gerust WebRTC Experts noemen.

Sping biedt je 24/7 WebRTC support, onderhoud, monitoring, updating en beheer van jouw WebRTC applicatie. Met onze reporting ben je altijd op de hoogte van wat er gaande is binnen jouw applicatie. Zo zullen er nooit gekke verrassingen zijn waar je pas veel later achter komt. Of je nou ‘s nachts downtime hebt of een crash op een extreem cruciaal moment, wij staan voor je klaar om het probleem zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Wilt je meer weten over onze WebRTC support service, of wil je meer weten over wat we nog meer voor je kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op, of laat jouw gegevens achter en onze Wizards komen zo snel mogelijk bij je terug.

Vraag direct een WebRTC Supportscan aan

De voordelen van Sping WebRTC Support

Diepgaande technische kennis

Wij zijn geen helpdeskmedewerkers. Wij zijn ontwikkelaars. Wij beheersen alle talen en tools. Van iOS, Android, Angular, Coffeescript, Ruby on Rails tot Java (en alles ertussenin). Zo kunnen we je altijd helpen met elke applicatie.

Support op maat

Op basis van jouw behoeften stellen we onze dienstverlening samen. Je kiest zelf het beste wat past. 1e, 2e of 3e lijns support, pro-actief of reactief, beschikbaarheid, lead-tijden, onderhoud en de gedetailleerdheid van een rapportage.

Altijd bereikbaar, wereldwijd

Wij werken de klok rond. Dus ook ‘s nachts en in het weekend. Je kan ons slacken, sms-en, bellen of chatten. Wat jouw voorkeur heeft.

Snelle hersteltijden

We garanderen snelle response, diagnose en hersteltijden met onze service-level agreements. Met onze handige tools zijn we altijd bereikbaar en is de status inzichtelijk.

Rapportages en advies

We rapporteren zo gedetailleerd je wilt over onze support activiteiten en acties. Daarnaast geven we advies over ontwikkelingen op het gebied van beheer en veiligheid.

Doorontwikkeling

Natuurlijk houdt het niet op bij support. Wij kunnen je ook helpen met je productontwikkeling van strategie tot development. Waar zitten de knelpunten en hoe pakken we dit aan?

Diensten

Wij zijn gespecialiseerd in digitaal productontwerp, strategie en implementatie. We richten ons op het bieden van een uitstekende gebruikerservaring en 24/7 ondersteuning.

Vacatures

Met 26+ wizards over de vloer zijn we klein genoeg is er weinig hiërarchie of overbodige meetings. Je krijgt veel vrijheid en verantwoordelijkheid, maar dat moet je ook aankunnen. Daarom zoeken we alleen naar de allerbesten!