Apple iOS support en applicatiebeheer

Specialist in Apple iOS support en beheer van applicaties

Wij bieden alles wat nodig is voor een goede ondersteuning van de bedrijfsvoering, waarbij continuïteit het uitgangspunt is. Wij leveren 24/7 beschikbaarheid van je bedrijfskritische iOS applicaties.

Wij zullen je volledig ontzorgen op het gebied van iOS applicatiebeheer en support. Zo houden onze specialisten rekening met local storage en met alle online & offline scenario’s van je iOS applicatie. De Apple iOS specialisten van Sping zorgen ervoor dat je applicatie altijd zorgeloos blijft draaien en bieden hulp bij complexe vraagstukken.

De Sping Wizards hebben ruime kennis en ervaring van Swift en Objective-C en zorgen ervoor dat jouw iOS applicatie in de Apple App Store terecht komt. Ben je benieuwd wat er precies gebeurt binnen je applicatie? Met onze reporting mogelijkheden ben je altijd op de hoogte van wat er speelt. We houden je dus altijd up-to-date, net als je applicatie.

Benieuwd hoe jouw app er nou écht goed uit kan ziet op je IPhone of in de App store met iOS Native? Neem dan contact met ons op, of laat je gegevens achter en onze Wizards komen zo snel mogelijk bij je terug!

Vraag direct een Apple iOS Supportscan aan

De voordelen van Sping iOS Support

Diepgaande technische kennis

Wij zijn geen helpdeskmedewerkers. Wij zijn ontwikkelaars. Wij beheersen alle talen en tools. Van iOS, Android, Angular, Coffeescript, Ruby on Rails tot Java (en alles ertussenin). Zo kunnen we je altijd helpen met elke applicatie.

Support op maat

Op basis van jouw behoeften stellen we onze dienstverlening samen. Je kiest zelf het beste wat past. 1e, 2e of 3e lijns support, pro-actief of reactief, beschikbaarheid, lead-tijden, onderhoud en de gedetailleerdheid van een rapportage.

Altijd bereikbaar, wereldwijd

Wij werken de klok rond. Dus ook ‘s nachts en in het weekend. Je kan ons slacken, sms-en, bellen of chatten. Wat jouw voorkeur heeft.

Snelle hersteltijden

We garanderen snelle response, diagnose en hersteltijden met onze service-level agreements. Met onze handige tools zijn we altijd bereikbaar en is de status inzichtelijk.

Rapportages en advies

We rapporteren zo gedetailleerd je wilt over onze support activiteiten en acties. Daarnaast geven we advies over ontwikkelingen op het gebied van beheer en veiligheid.

Doorontwikkeling

Natuurlijk houdt het niet op bij support. Wij kunnen je ook helpen met je productontwikkeling van strategie tot development. Waar zitten de knelpunten en hoe pakken we dit aan?

Diensten

Wij zijn gespecialiseerd in digitaal productontwerp, strategie en implementatie. We richten ons op het bieden van een uitstekende gebruikerservaring en 24/7 ondersteuning.

Vacatures

Met 26+ wizards over de vloer zijn we klein genoeg is er weinig hiërarchie of overbodige meetings. Je krijgt veel vrijheid en verantwoordelijkheid, maar dat moet je ook aankunnen. Daarom zoeken we alleen naar de allerbesten!