Support as a Service

Sping en Applicatie Onderhoud, Beheer & Support

Heb je een applicatie maar geen tijd voor actief beheer en onderhoud? Dan ben je bij Sping aan het juiste adres. Sping support draait om ontzorgen. Wij geven je applicatie alle aandacht die nodig is om deze stabiel, veilig en up-to-date te blijven. We bieden ook support voor third-party apps.

Applicatie support bij Sping is af te nemen als Support as a Service. Hierbij betaal je maandelijk een vast bedrag en bij Sping zorgen we ervoor dat jouw applicatie altijd goed draait. Bij Sping profiteer je onder andere van actieve 24/7 monitoring en support van ervaren professionals, een supportdesk, rapportages en advies. Wil je je applicatie verder door laten ontwikkelen? Onze Sping wizards helpen je ook daar graag mee.

Bekijk hieronder in welke talen wij je graag helpen support en doorontwikkeling:

De voordelen van Sping Support as a Service

Diepgaande technische kennis

Wij zijn geen helpdeskmedewerkers. Wij zijn ontwikkelaars. Wij beheersen alle talen en tools. Van iOS, Android, Angular, Coffeescript, Ruby on Rails tot Java (en alles ertussenin). Zo kunnen we je altijd helpen met elke applicatie.

Support op maat

Op basis van jouw behoeften stellen we onze dienstverlening samen. Je kiest zelf het beste wat past. 1e, 2e of 3e lijns support, pro-actief of reactief, beschikbaarheid, lead-tijden, onderhoud en de gedetailleerdheid van een rapportage.

Altijd bereikbaar, wereldwijd

Wij werken de klok rond. Dus ook ‘s nachts en in het weekend. Je kan ons slacken, sms-en, bellen of chatten. Wat jouw voorkeur heeft.

Snelle hersteltijden

We garanderen snelle response, diagnose en hersteltijden met onze service-level agreements. Met onze handige tools zijn we altijd bereikbaar en is de status inzichtelijk.

Rapportages & advies

We rapporteren zo gedetailleerd je wilt over onze support activiteiten en acties. Daarnaast geven we advies over ontwikkelingen op het gebied van beheer en veiligheid.

Doorontwikkeling

Natuurlijk houdt het niet op bij support. Wij kunnen je ook helpen met je productontwikkeling van strategie tot development. Waar zitten de knelpunten en hoe pakken we dit aan?

App Support

Omdat de wereld van mobiele OS-versies en apparaten snel verandert, kan een nieuwe versie van een mobiel besturingssysteem of een nieuw apparaat het gedrag en het succes en/of falen van de service beïnvloeden. Wij zorgen ervoor dat jouw apps up-2-date blijven.

Ook “As a Service”

Heb je een app of applicatie maar binnen jouw bedrijf geen kennis, middelen of mogelijkheden om support te bieden? Zijn de oorspronkelijke ontwikkelaars niet meer beschikbaar. Vraag dan eens de mogelijkheden na voor support as a service. Wij ondersteunen een breed scale aan technologiën.

Applicatie Security! Hoe scoort jouw website of applicatie?

Ben je benieuwd hoe jouw website of applicatie scoort op het gebied van informatieveiligheid en applicatie security? Sping biedt een Quickscan aan waarmee je eenvoudig een applicatie security check kunt doen van jouw applicatie of website. Een ideale tool om met applicatie security te starten.

Via onderstaande link kun je direct je website laten scannen op de meest voorkomende veiligheidsrisico’s. Na de scan kun je op de rapportage zien welk rapportcijfer jouw website behaalt op het gebied van informatieveiligheid.

Cases

Wij hebben diverse klanten: grote corporates en kleine tech-startups. Ze hebben echter 1 ding gemeen: Sping is hun partner voor digitale productontwikkeling. Zie zelf waar we onze klanten zo blij mee maken.

Vacatures

Met 26+ wizards over de vloer zijn we klein genoeg is er weinig hiërarchie of overbodige meetings. Je krijgt veel vrijheid en verantwoordelijkheid, maar dat moet je ook aankunnen. Daarom zoeken we alleen naar de allerbesten!