Digitale strategie

Sping en Digitale Strategie

Eerst denken, dan doen. In een aantal sessies stellen we vast wat jouw wensen en behoeften zijn en hoe jouw processen in elkaar steken. Vanuit onze ervaring en kennis denken we met je mee over de beste digitale oplossing en brengen we een advies uit. Dit advies wordt de digitale strategie die wij gezamelijk met jullie gaan naleven voor een zo optimaal mogelijk resultaat.

We hebben een frisse blik, stellen de status-quo op de proef en leggen de lat hoger binnen jouw markt. Door grondig onderzoek en een fundamenteel begrip van zowel gebruikers- als bedrijfsbehoeften, creëren wij inzichten en doorbraken die je helpen te identificeren waarop jij je moet focussen. We zullen onze kennis uit andere sectoren gebruiken ter inspiratie voor het bereiken van een hoger niveau.

Hoe komt een Digitale Strategie tot stand?

Er zijn talloze manieren om tot een geschikte digitale strategie te komen. Bij Sping werken we  met een design en development fase. Voordat we actief met deze fases aan de slag gaan werken we een digitale strategie. Hiermee zorgen we ervoor dat we het gehele proces van probleem tot oplossing tot continue optimalisaties volledig in kaart hebben voordat er aan een project begonnen wordt.

Fase 1: Understand

Het begrijpen van jouw organisatie, KPI’s, stakeholders, concurrenten en mogelijkheden.

Fase 2: Diverge

De brainstormfase. Komen met zoveel mogelijk ideeën voor de juiste richting en oplossingen.

Fase 3: Decide

Beslissen van de richting en welke van de ideeën uitgewerkt zal gaan worden tot oplossing.

Cases

Wij hebben diverse klanten: grote corporates en kleine tech-startups. Ze hebben echter 1 ding gemeen: Sping is hun partner voor digitale productontwikkeling. Zie zelf waar we onze klanten zo blij mee maken.

Vacatures

Met 26+ wizards over de vloer zijn we klein genoeg is er weinig hiërarchie of overbodige meetings. Je krijgt veel vrijheid en verantwoordelijkheid, maar dat moet je ook aankunnen. Daarom zoeken we alleen naar de allerbesten!